Wat is de goedkoopste vluchtoptie naar Centraal Amerika?

Vrienden bezoeken in oktober / November, maar alle vluchten zijn zo duur

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Centraal Amerika is groot en oktober/november is een lange tijdspanne. Daarnaast zou het makkelijk zijn als je aangeeft vanaf welke luchthaven je wilt vertrekken.

Op worldticketcentre heb ik gezocht vanaf Amsterdam.
Ik heb gezocht op zowel Honduras (880 Euro met Delta), Nicaragua (meer dan 900) en Costa Rica.

Costa Rica biedt de goedkoopste tickets die ik kon vinden op worldticketcenter.
Met Iberia, 1 overstap in Madrid, 857 Euro met vertrek en terugvlucht beiden in oktober.

Verder vond ik online nog een nieuwsberichtje dat voor jou misschien heel interessant is, gezien het feit dat ik me meen te herinneren dat jij in Duitland woont en gezien het feit dat Air Berlin een niet al te dure luchtvaartmaatschappij is:

"Airberlin vliegt vanaf november 2011 eens in de veertien dagen naar het Latijns-Amerikaanse Costa Rica. Om de week vertrekt op zaterdag een vliegtuig vanaf Düsseldorf naar Liberia, de hoofdstad van de provincie Guanacaste in het noordwesten van het land. Daar vandaan kan verder worden gereisd naar de Stille Oceaankust of naar diverse nationale parken in het binnenland.

Tijdens de winterdienstregeling vertrekt eens in de twee weken op zaterdag een Airbus 330-200 vanaf Düsseldorf via Cancun in Mexico naar Liberia. De eerste vlucht is op 12 november 2011."

http://www.tourpress.nl/nieuws/3/Bestemmingen/20417/airberlin-vliegt-vanaf-november-2011-naar-Costa-Rica-

Prijzen kon ik zo snel niet vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

turkish airlines denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kan je gemakkelijk de prijzen zien van alle vliegticketaanbieders: http://www.goedkope.nl/vliegtickets/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vin www.skyscanner.nl een fijne site, je kunt er per jaar bekijken welke maand het goedkoopste is om in te vliegen en dan ook nog is in die maand kijken welke dag het goedkoopste is om te vliegen. dat kun je dan zien in een keer en hoef je niet voor elke dag op nieuw alles in te vullen

Toegevoegd na 1 minuut:
deze site zoekt ook nog door heel veel verschillende vliegtuigmaatschappijen