Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik binnen vietnam vliegen zonder pasport(met kopie) het pasport ligt bij de immigratiedienst voor visumverlenging maar is te laat klaar..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
828

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik vind dit een "gevaarlijke" vraag, dit moet je echt aan het consulaat vragen of de Vietnamese overheid. Je moet je in ieder geval kunnen legitimeren als je vliegt, ook bij een binnenlandse vlucht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor zo ver ik weet volstaat een kopie nooit als geldig legitimatie.. vrees dus dat het niet gaat lukken maar zou het inderdaad ook na vragen bij de juiste instanties hier voor in plaats van op een site als deze
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Dit kan niet. Je kan niet vliegen zonder geldig legitimatie bewijs en buiten de EU heb je zowieso een paspoort nodig. Wellicht voor Vietnam zelfs met visum er in.

Toegevoegd na 1 minuut:
Website http://www.wordtravels.com/Travelguide/Countries/Vietnam/Visa zegt
Passport/Visa Note: Passport must be valid for at least one month after expiry date of visa. Otherwise passports should have six months validity for visa-free nationals, except for nationals of Denmark, Finland, Japan, Korea (Rep.), Norway and Sweden, who require three months validity. All visitors must have sufficient funds for the duration of their stay, onward or return tickets (if no visa is required) and all documents needed for next destination. Visitors should hold a spare passport photograph on arrival in Vietnam for use on the immigration form that must be filled out. You should retain the yellow portion of your immigration Arrival-Departure card on entry to Vietnam, as this is required for exit. Visitors coming from countries with no Vietnamese diplomatic representation will be issued a visa on arrival, provided the visitor is holding a letter from Vietnamese Immigration confirming this.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding