Welke steden in Marokko staan bekend om hun culinaire specialiteiten?

9 maanden geleden
1.1K
SimonV
9 maanden geleden
Culinaire specialiteiten kun je in elke stad vinden. Bing AI:
• Marrakesh beroemd om gerechten zoals tagine (stoofschotel), couscous, harira (soep), en verschillende soorten gegrild vlees.
• Fez: hier kun je genieten van gerechten zoals pastilla (een hartige taart met vulling van vlees en noten), mechoui (gegrild lamsvlees), en verschillende soorten tajines. Fez staat ook bekend om zijn zoete lekkernijen zoals chebakia (honingkoekjes) en sellou (zoete amandelkoekjes).
• Casablanca: bekend om zijn visgerechten en zeevruchten.

Geef als eerste antwoord