Ik zag pas geleden een reclame voor E19,-- enkel naar Dubblin vanaf vliegveld MAA. Hoe kan ik ook weer voor E19,-- terug vliegen?

Ryanair bied enkele reis aan. Kan ik ook niet voor E19,-- van Dublin naar MAA vliegen? Kan wel terug vliegen, maar is dan stukken duurder.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Zo werkt dat.

Net zoals je die enkele reis gevonden hebt,
kun je ook zoeken naar een enkele reis vanaf Dublin.

Maar maatschappijen doen dat niet voor niks:
Die bieden een heel goedkope heenreis in de verwachting
dat je ook terug moet en daarvoor een normale prijs betaalt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt er net aan wanneer je boekt.. Ryan air heeft hele goede deals als je maar vroeg boekt.. Kijk echter wel goed uit voor extra's bij deze maatschappij. Zo moet je altijd extra betalen voor als je meer dan handbagage mee neemt. Of als je zelf wilt boeken waar je zit..
Hou de site goed in de gaten. Naar mate de datum dat je wilt gaan dichterbij komt zal de prijs op hoog gaan dus... VROEG BOEKEN.. ik boek soms al mn vluchten naar ierland 3 a 4 maanden van te voren.. succes en veel plezier!!