Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Cruise i.c.m. strandvakantie.

Vorig jaar hadden we een leuke vakantie: een week in een hotel in Turkije,daarna een week cruisen langs o.a. Griekse eilanden.Heeft iemand ervaring met een soortgelijke vak. in een ander gebied,b.v. Midd.zee?Niet enkel een cruise dus,maar deze combi.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
954

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zou een week voor vertrek al naar de vertrekhaven aan de Middelandse Zee kunnen gaan en daar dan vervolgens een week op het strand kunnen gaan liggen, of ergens in de buurt, aangezien deze steden vaak ook erg druk zijn. Maar in iedergeval op korte afstand van de vertrekhaven.

Ik ben verder niet op de hoogte van dit soort combireizen, meestal is het alleen de cruise en verder niets. Misschien kun je het reisbureau waar je vorig jaar mee op vakantie bent geweest eens bellen?

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben net terug uit Egypte, je kan daar nijlcruises maken met privé hut voorzien van alle faciliteiten. Dan ga je langs alle tempels en pyramides. Daarna heerlijk een weekje Sharm el Sheikh of Marsa Alam (three corners hotel van een Belgische eigenaar, erg prettig all inclusive resort met goede prijs-kwaliteitverhouding.) In Marsa Alam kun je prachtig snorkelen langs het rif.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit nog gedaan.

Wij hebben eens Rome gedaan en dan een cruise langs barcelona, venetie , genua , ...
Ook kan je een andere cruise doen: op de perzische golf als ik me niet vergis!
daar kan je in dubai een week blijven en dan een cruise!
veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding