We willen in december graag een paar dagen weg, niet al te ver en het liefst in een hele rotsachtige omgeving (kust), wat kunnen jullie aanraden?

Het liefst dus zo rotsachtig mogelijk en aan de kust, en niet heel veel verder dan ongeveer 600 km.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Heuvelachtig is de Veluwe en dat is erg mooi om met de mountainbike routes te doen!
Bovendien is het een binnenlandse vakantiebestemming dus dat is altijd makkelijker zonder teveel gedoe.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je echt een rotsachtige omgeving aan de kust wilt, kan ik je Noorwegen aanraden, maar dat is natuurlijk niet binnen 600km.
Maarrr....Noorwegen is echt zoooo mooi, en dat zal je nooit vergeten!
En al helemaal niet als je zo van bergen en rotsen houdt aan de kust!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met ryan air een vlucht boeken naar Edinburg Vandaar uit verder reizen naar de kust. Vluchten naar Edinburg vind je al voor 30 retour pp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Frankrijk Bretagne en Normandië, of in Engeland Devon en Cornwall.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou ik niet precies kunnen zeggen. Misschien zijn er op Goeievraag ervaringsdeskundigen aanwezig?
Ik denk dan direct aan de kusten van Schotland of Ierland.

Ik moet dan direct denken aan één van de mooiste locaties die ik daar ken, het Rua Reidh Lighthouse, een vuurtoren waar je in kunt verblijven.

http://www.ruareidh.co.uk/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de caraieben is het zeer mooi rustig en een rotsachtig plaats.
of wil je het spannend luxereus.
ga dan naar DUBAI
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubai?? Een opgespoten woestijn....