Kan men op Schiphol ook mijn TSA slot openmaken?

Ik heb een nieuw TSA slot. Ik wist niet hoe ik deze in moest stellen. Blijkbaar is er toch een code per ongeluk vast gezet. Hij zit niet op slot maar ik kan er geen kant mee op . code 000 werkt niet. Wat te doen?

11 jaar geleden
in: Vakantie
12.5K

Antwoorden (3)

Als je een slot hebt met van die raderwieltjes kun je het volgende proberen:

Leg het slot zo zodat je op al de 3 wieltjes kijkt.

Neem een zaklantaarn en schijn precies aan de rechter of linker kant langs 1 (één) wieltje.

Draai nu langzaam en heel rustig aan het wieltje.

Zie je een klein streepje of inkerving naast het wieltje,(dus op de as van het wieltje), dan is dit het ingestelde cijfer.

Doe dit zo met alle 3 wieltjes en je hebt de ingestelde code.

Mij is het op deze manier gelukt, maar het is dus wel afhankelijk van de uitvoering van het slot.

Succes !! Ik ben benieuwd of het gaat lukken. Laat het svp. weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Ik heb een tsa slot met 4 cijfers.
Bij mij werkt dit niet.
Wel hoor/voel ik het als ik het juiste cijfers heb, of degene er net naast. Dit werkt beter als ik een beetje trek aan de beugel.
Als ze het op Schiphol kunnen, dan is het nog maar de vraag of ze het ook (mogen) doen. Ik verwacht het eigenlijk niet.

Je hebt een combi met 3 cijfers.
Door simpelweg te gaan proberen, heb je hem redelijk snel open.
Weet je nu wel precies hoe ie werkt?
Stel dat je elke 2 seconden een combinatie kan proberen,
dan ben je er 1000x2 seconden = 2000 sec/ 60 = 33 minuten mee bezig. (je kan het vast sneller dan 1 code per 2 seconden)

Toegevoegd na 10 minuten:
Bij die van mij kan ik als ik aan de beugel trek, heel snel de cijfers af gaan, bij de goeie code spring ie dan open.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn verschillende fabrikanten van TSA sloten en dus ook diverse sloten die op verschillende manieren openen. Wij hebben bijvoorbeeld die van onderstaande link. Daar kun je ook lezen dat beveiligingbeambten op vliegvelden je koffer kunnen openen...
Misschien kun je contact met de fabrikant opnemen en om advies vragen?
Succes!