Welke haaien komen voor op Curacao, als je binnen een straal van ongeveer 40 meter van de kust bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
11.8K

Antwoorden (2)

De meest voorkomende haaien die voor de kust van de Caribische eilanden leven zijn de verpleegsterhaai, stierhaai, zwartpunthaai en Caribische rifhaaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vindt haaien eng dus dat word geen curacao voor mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zitten overal hoor..:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind ze ook eng hoor,maar ze zitten ook in onze Noordzee en er zijn zat mensen die gewoon het water ingaan,ook op curacao en de mensen daar of op site's over curacao weten je heus wel te vertellen of het veilig genoeg is om er te zwemmen.
Vergeet de tygerhaai niet natuurlijk!
Ik ga daar elk jaar duiken en ik ben nog nooit een grote haai tegengekomen daar hoor ;)
Wel genoeg baracudas.