Heb Tom Tom op de IPhone. Als ik het in het buitenland gebruik - kost dit dan extra?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Tomtom voor de iPhone bevat alle kaarten, er is dus geen internetverbinding nodig, je hebt dus ook geen kosten.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je de verkeersinfo van Tomtom inschakelt dan zal er wél data-verkeer gebruikt worden, daarvoor zal je wel internet in het buitenland voor gebruiken.
De hoeveelheid data valt wel mee, maar het kan toch een paar euro per dag kosten.
Als je de verkeersinfo uitschakelt dan heb je geen extra kosten.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb zelf Tomtom 7 voor Windows Mobile op mijn HTC telefoon staan, in het buitenland heb ik de verkeersinfo af en toe spaarzaam gebruikt waardoor de kosten inderdaad beperkt tot een paar euro bleven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee; de mappen staan lokaal op je iPhone. Behalve GPS (gratis) hebt je dus in het buitenland geen andere verbinding nodig.
Utrecht