Wat zijn je rechten als je een vakantie geboekt hebt?

Op de website staat een plattegrond achteraf blijkt dat het appartement 2 kilometer verder zit dan op de plattegrond..Gezien ik de omgeving op mijn duimpje ken, wil ik daar niet zitten maar heb al geboekt en betaald.
Wat zijn mijn rechten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Een reisorganisatie moet de reisovereenkomst uitvoeren volgens de verwachtingen die u daarvan mag hebben. De verwachtingen die u mag hebben hangen vooral af van:

* de informatie die staat in de reisovereenkomst die u met de reisorganisatie hebt gesloten;
* wat er in de brochure van de reisorganisatie staat;
* wat de reisorganisatie u vertelt.

Kan de reisorganisatie de overeenkomst niet uitvoeren zoals u hebt afgesproken? Dan moet de reisorganisatie u hulp en bijstand bieden. U kunt van de reisorganisatie verwachten dat zij u een gelijkwaardige oplossing aanbiedt. De kosten voor hulp en bijstand betaalt de reisorganisator.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben bang dat in de kleine lettertjes staat; zetfouten voorbehouden?

Meestal hebben ze over alle voorkomende problemen wel een smoes en is er lang over nagedacht over dit soort problemen. Waardoor wij als consument vaak aan het kortste eind trekken.

Ik hoop dat je er nog onderuit kunt, niet echt een leuk vooruitzicht op deze manier.