Wat kost een reisverzekering voor iemand die 2 weken per jaar op vakantie gaat ?

Wat kost een reisverzekering van iemand van 20 die twee keer per jaar op vakantie gaat, 1x een week naar de ardennen en 1x een week op wintersport. Wat kost een losse verzekering en wat een doorlopende verzekering?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt aan de maatschappij en
dat ligt aan wat je allemaal wel en niet verzekerd wilt hebben...
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik ben een tientje per maand kwijt bij centraal beheer. Ik heb dan basis, medische dekking en wintersport. Ik vind een annuleringsverzekering onzin. Vaak kun je er toch niets op verhalen. En die ene keer dat het een keer gebeurd dat je die nodig hebt, weegt niet op tegen de premie die je al die jaren betaald hebt.

Antwoorden (2)

voor € 20,- per jaar heb je al een doorlopende reisverzekering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor €20 heb je geen reisverzekering met wintersportdekking!! En denk er maar aan dat die helikopter die je uit de sneeuw komt halen na een nare val zeer kostbaar is en wat dacht je van die Oostenrijkse Privé kliniek? En ik weet niet wat je in de Ardennen gaat doen? Waarschijnlijk zaken die onder het verhoogde risico vallen? Bel of mail even met je ziektekosten verzekering voor informatie over een aanvullende reisverzekering en vertel daarbij welke activiteiten je gaat ondernemen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DE prijs van je reisverzekering is o.a afhankelijk van wat je aanvullend in je ziektekosten verzekering hebt
Ook in 2012 vindt de Consumentenbond de Zelf.nl Reisverzekering de Beste Koop. Dat is de tweede keer op rij. In 2011 was onze reisverzekering ook een winnaar.
Voorbeeld:
€ 1,66 per dag:
voor uw vakanties in Europa
max 45 dagen per vakantie
eigen risico van € 100,-
bagage tot € 5000,-

En wintersportdekking kost nog eens 81 cent per dag extra.

http://zelf.nl/verzekeringen/1-reis/premie_berekenen

Zo zijn er heel veel mogelijkheden en vaak kun je die zelf berekenen.

Het ligt dus aan de maatschappij en
het ligt er aan wat je wel en niet mee wilt verzekeren.