Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand of Gasthof Bären in Blumenstein (Zwitserland) nog geopend is?

40 jaar terug kwamen we hier standaard en hadden we een goede band met de eigenaar. Na lange tijd willen we weer eens langs gaan, maar het telefoonnummer is niet juist wat op internet staat.

Verder hebben we een artikel gevonden in een plaatselijke krant (twee jaar oud) waarin gezegd wordt dat het hotel plots gesloten is.

Maar afgelopen week heb ik een inwoner van Blumenstein gesproken door de telefoon en zij dacht dat het weer geopend moest zijn.

Weet iemand hier meer van, of heeft iemand nuttige informatie zoals een telefoonnummer van het hotel of toersten informatie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik stel deze vraag namens mijn familie die een stuk ouderzijn ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Gedateerd 31 augustus 2012 vond ik deze informatie:

Hotel Bären Blumenstein, Bärenstutz 5, 3638 Blumenstein. Tel. 033 356 11 33
Fax 033 356 11 78
Email info@baeren-blumenstein.ch
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit zijn de gegevens die ik ook heb gevonden op internet. Het adres klopt, het telefoonnummer wordt geen verbinding gemaakt als ik aast bel. Ook heb ik naar het faxnummer gebeld om te kijken of dit bestond, en hierbij kreeg ik en mevrouw saam de telefoon die niet van het hotel is maar in Blumenstein woont. Maar toch heel erg bedankt voor de moeite om het op te zoeken!
De zaak is failliet gegaan, en oude eigenaar is niet meer te bereiken. Misschien heb je resultaat bij dit telefoonnummer. Tel: 333560080"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding