ik wil met me vriend naar moviepark germany maar alles is zo duur is er geen andere manier ?

ik wil met me vriend als verassing naar moviepark germany maar voor 1 dag betaal je al € 150,40 + ticets en dan kan je maar een paar uurtjes wil je op tijd thuis zijn is er geen andere manier ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (6)

Via vakantie veiling heb je vaak de kaartjes goedkoper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf waar en hoe reis je dan? Met OV neem ik aan?
Je kan in elk geval met een aantal personen gaan, hoe meer in 1 auto, hoe minder de kosten p.p.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, dan kan je niks meer aan de reiskosten doen... Tenzij evt nog een of ander NS-reiskaartje (heb je wel eens bij Blokker of Kruidvat).
Misschien toch beter iets anders uitzoeken wat bij je budget past.
150,- reiskosten voor twee personen van Beverwijk naar Bottrop is veel geld. Met de auto ben je nog steeds de helft kwijt, maar dat valt dus af voor jullie.

Zelf ben ik er ook weleens geweest. Eerlijk gezegd zou ik die 150,- gebruiken om naar een ander park te gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de wagen kost de heen en terugreis mits je een beetje zuinig rijdt misschien maar €40. Neem je ouders gewoon mee (af en toe moet je ouders durven verplichten :P, oké, ik beken: ik heb zelf nog geen kinderen), betaal voor hen de brandstof en je bent al voor €40 gesteld.

En misschien bestaat er in nederland ook iets als de b-dagtrips hier in belgië? Dan betaal je via de spoorwegmaatschappij een combiticket: treinrit + entreekaart moviepark. Dat is vaak goedkoper dan de 2 tickets apart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan goedkoper. Kijk eens op de site van Deutsche Bahn en zoek vanaf Amsterdam Centraal. Voeg moviepark Botrop als bestemming in. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Surf als de bliksem naar www.weekendcompany.nl daar is er in September een promotie lopend vanaf 49 € per persoon kamer met ontbijt en entree park inbegrepen