Meer dan jij er ooit in je leven zult kunnen beslapen.

Voor het gemak heb ik even zoover erbij gepakt.
In zoover zijn er 2749 hotels bekend in Nederland (alleen hotels, vakantieparken, appartement en etc tel ik niet mee).

Dan heeft het gemiddelde hotel ook nog wel zo'n kamer of 20, dan hebben we in Nederland alleen al 54.980 kamers.

Nederland is vergeleken met Duitsland (bijna 14.000 bekende hotels), Frankrijk (11.645) etc, natuurlijk heel erg klein, dus het aantal hotels zal daar vele malen groter zijn.

Ik denk dat je dus eerder in de miljoenen kamers moet denken dan in de duizenden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
@C4th; Wat doe jij veel moeite voor zo'n onzinnige vraag.....
jc54
13 jaar geleden
Maar van mij toch een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had even tijd over.