Mag ik mijn desktop met beeldscherm meenemen naar mexico ?

Ik ga daar voor een hele lange periode wonen .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.2K

Antwoorden (2)

ik zou niet weten waarom niet ?
maar vraag je wel even af hoe de stroom is in mexico
220 of 110 volt ?
Zijn je voedingsadapters daarvoor geschikt ?
denk het meestal van wel
maar let ook even op je gsm geschikt netwerk ??
En andere trafo adaptor etc ?

Vraag me alleen af hoeveel het gaat kosten ?
vervoer gewicht in vliegtuig etc grote
en of je wat betreft beeldscherm niet goedkoper uit bent ?
als je hem daar ter plekke aanschaft.
desnoods neem je alleen je desktop mee ?

Hoe vervoer je hem in het vliegtuig in je bagage ?
of met verhuis bedrijf ?
11 jaar geleden
Ik heb op een vlucht van Martinair naar Cuba complete flatscreen tv's langs zien komen, zelfs gewoon op stoelen, dus ik zou niet weten waarom je je desktop met beeldscherm niet mee zou mogen nemen naar Mexico.

Qua gewicht zal de desktop in ieder geval te zwaar zijn voor de handbagage, dus die zul je in het ruim moeten vervoeren. Qua beeldscherm: als het zo'n ouderwetse diepe is, dan geldt hetzelfde verhaal. Bij een platte zou je het bij sommige vliegmaatschappijen voor elkaar kunnen krijgen deze in het colbert-kastje te mogen neerzetten (daar stond mijn fragiele houten giraf destijds ook).

Maar als je er een langere periode gaat wonen, dan wil ik je eigenlijk aanraden alleen een externe harde schijf met de belangrijkste gegevens mee te nemen en ter plekke een computer aan te schaffen (of koop hier een laptop), is een stuk makkelijker en waarschijnlijk ook goedkoper, want als je daar een lange periode gaat wonen, dan heb je ongetwijfeld nog veel meer bagage, waardoor je met de computer erbij zeker boven de bagagelimiet komt en flink extra moet betalen.