Ik ben in Dubai ik ga met vliegtuig naar Nederland hoeveel waterpijpen mag ik meenemen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan ga je trouwens met de Airbus A380. Just sayin'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je met Emirates vliegt wel. Bij de KLM zit je gewoon in een A330.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter van niet want met de klm houd je geld over voor die waterpijpen ;)

Antwoorden (2)

Net zoveel als er in je koffer passen (zolang de totale waarde maar niet boven de € 430,- komt).
Het meenemen van de tabak voor de waterpijpen is een ander verhaal, hiervan mag je maximaal 250 gram meenemen (als je tenminste ouder dan 17 bent).

Let op: Niet alle luchtvaartmaatschappijen staan toe dat je een waterpijp meeneemt in de handbagage.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag maximaal 200 gram waterpijp tabak meenemen uit het buitenland. Als je meer meeneemt zul je bij moeten betalen. Voor de rest mag je gewoon zoveel waterpijpen meenemen als je zelf wilt.

Met vriendelijke groet,
Sherrief Hefny