Waar kun je in de buurt van Brussel-Charleroi Airport goedkoop/gratis parkeren en eventueel met het openbaar vervoer verder naar de luchthaven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Dat ligt er een beetje aan vanwaar je komt.
Je kunt een treinstation kiezen op jouw route.

Vliegveld Charleroi is met de trein bereikbaar vanuit elk Belgisch station.
Bij aankomst in het station van Charleroi neemt u de rechtstreekse bus (bus A) die u in enkele minuten naar de luchthaventerminal brengt.

13 dagen op P3 kost € 99 euro.
+ 2 euro voor iedere volgende dag.
Hier is de officiele site van Qpark:
http://www.qpark-charleroiairport.be/default.asp?lang=fr

Nog een mogelijkheid:
Neem een hotel voor dat geld en maak gebruik van de gratis shuttles die de meeste hotels in de buurt als service bieden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Een hotel nemen en dan je auto in de parkeergarage van het hotel laten staan terwijl je met het vliegtuig op reis gaat.het hotel is gek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ronron1212: Toch heb ik dat gedaan.
Het hotel heeft op die manier veel gasten.
De hotelhouder bracht ons met een busje naar
het vliegveld.
ronron1212
11 jaar geleden
Ja veel gasten maar geen parkeergelegenheid meer