Waar vind ik de perfecte vakantie in Parijs?

Ik zou graag op vakantie willen naar Parijs. 4 volwassenen. Dus 2 kamers. (niet alle 4 bij elkaar). Waar kan ik het goedkoopste zo'n vakantie boeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Wil je alleen een hotel boeken of ook het vervoer? Hier vind je allerlei aanbiedingen http://parijs.nl/parijs/aanbiedingen?gclid=CI2n8bq-nK0CFQSDDgodtFi5Og&dd=1

Je kunt ook zelf een hotel boeken http://www.booking.com/city/fr/paris.html?aid=309654;label=bookings-naam-5iAolkTo5BZ6tw_45jtoEgS4155400852;ws=&gclid=CO2evbG_nK0CFYKJDgodZHNVmA

Met de metro reis je snel en goedkoop, ik raad je aan een 'carnet' te kopen, of een dagkaart. (voor 1 of meerdere dagen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zijn veel sites waar je kunt kijken. www.booking.com is er een van. Bedenk ook wat het belangrijkste is, wat meer betalen in het centrum, of minder maar meer met de metro moeten reizen.
12 jaar geleden
Je kunt nooit goedkoper naar Parijs dan een verzorgde busreis van Peter Langhout, Van Nood, De Jong, 1-reizen.nl, etc.etc. Even zoeken op Google en de aanbiedingen vliegen je om de oren. Je kunt tegenwoordig rond de € 100,00 al 3 dagen naar Parijs, incl. bus, hotel en ontbijt. Wat ik vroeger nog wel eens deed, gewoon met zo’n busreis, en vermaakte me dan overdag gewoon zelf.
Je hebt dan meestal wel geen hotel midden in het centrum, maar met de metro is dat geen probleem.
Veel plezier in Parijs!

mvg
Chris
http://www.parijsmijnstad.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf een appartement huren bij Airbnb. Kan je eventueel om kosten te besparen zelf koken. Goedkoper en comfortabeler dan een hotel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Parijs is een ideale fietsstad, in de metro is één keer leuk maar je ziet niks en lopen is te vermoeiend. Daarom: wij kamperen al jaren in Bois de Boulogne en nemen de fietsen mee. De busbanen zijn tegenwoordig ook fietspaden. Uitdagend is om een rondje Arc de Triomphe te rijden, als je duidelijk aangeeft waar je naartoe wil, houdt iedereen rekening met je. Met een half uur fietsen kom je overal en je beleeft veel.