Waar kun je voor een paar dagen een navigatiesysteem huren/lenen voor in de auto? ( behalve gerelateerden)

Toegevoegd na 1 dag:
Omgeving twente graag :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij worden deze niet verhuurd of uitgeleend, daar ze de laatste jaren zo goedkoop zijn geworden kun je al voor onder de 100 euro zo'n ding kopen. Als je niet wilt kopen en je wilt zo'n ding eenmalig gebruiken voor een paar dagen, dan kun je bij aan familie of vrienden vragen, of bv. bij een autoverhuurbedrijf. Je zou eens kunnen vragen bij Munsterhuis aan de Parkweg.

Antwoorden (2)

Wanneer u eens wilt ervaren wat een GPS voor u kan betekenen, dan is het mogelijk om een dag, weekend of week een GPS te huren langere perioden zijn in overleg mogelijk. We hebben van het basismodel een redelijk aantal toestellen waardoor het ook mogelijk is om voor een familieweekend of personeelsfeest toestellen te huren. Het is verstandig om tijdig te reserveren. Wanneer u grote aantallen nodig heeft dan is het mogelijk om toestellen van andere vestigingen te laten komen.

Per toestel is een borgsom vastgesteld en verder heeft u een geldig legitimatiebewijs nodig. Bij het huren voor 1 dag is het achterlaten van pas of rijbewijs ook voldoende als borg.

OF:

Met een navigatiesysteem vindt u gemakkelijk uw weg naar uw bestemming in de Benelux. Het navigatiesysteem brengt een stuk comfort tijdens lange ritten en onderweg naar een onbekende bestemming. Bij de huurauto is een navigatiesysteem te huur, vraag naar de voorwaarden in de vestiging.

Tarieven online.