Het enige wat ik me nog herinner is dat het ponyrijden daar erg leuk was. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ben er 2x geweest je moet pas in de zomer gaan dan is lekker weer maar daar heb je niet veel
Dingen echt iets voor kinderen onder 13jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het safaripark is erg mooi. De huisjes op het bungalowpark zijn 'basic', maar als het mooi weer is, zit je er prima. Het Speelland is leuk, er is een hele grote speeltuin voor het kleine grut, je kunt er op pony's rondsjokken, er is een groot natuurbad met lange waterglijbanen. Verder zijn er trampolines, een zweefmolen en wat dingen waar je geld in moet gooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Safaripark Beekse Bergen ligt tussen Tilburg en Hilvarenbeek in het zuiden van Nederland, provincie Noord-Brabant. Het is het grootste Wildlife Dierenpark van de Benelux en heeft zo'n 1.250 dieren (meer dan 150 diersoorten), variërend van kleine zoogdieren tot grote vogels. Op uitgestrekte savannes bevinden zebra’s, giraffen en struisvogels. Voorts zijn er leeuwen, neushoorns, olifanten en jachtluipaarden. Er zijn diverse manieren om het park te doorkruisen: een wandelsafari, autosafari, bussafari en bootsafari.

Het park is eigendom van Libéma Exploitatie BV.

Een bijzonderheid van dit park is dat men er met de eigen auto tussen de dieren door kan rijden. Aldoende kan men zich inbeelden op safari te zijn.

Naast het bezoeken van het park met de auto en de safaribus, wat al vanaf de opening van het park tot de mogelijkheden behoort, is het ook mogelijk om vanaf diverse wandelpaden of met de safariboot de dieren te bekijken. De safarimogelijkheden zijn te combineren. De bus, boot en wandelroute komen achterin het park bij het Kongorestaurant bij elkaar, waar men kan overstappen. De autoroute leidt door het gehele park en eindigt weer vooraan in het park waar men vervolgens het bezoek wandelend, per bus of per boot kan vervolgen.

De dieren krijgen allen een streng dieet. Daarom is het niet toegestaan om de dieren te voeren. Dit om te voorkomen dat de dieren ziek worden of zelfs overlijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een heel leuk dagje uit! Ik raad vooral de combi ticket aan voor de auto en te voet. Zo zie je echt alles en het leuke aan de auto rit is dat wanneer je bij de giraffen aankomt ze naar je toe komen, deze altijd over je auto voorruit likken. Super leuk met kindjes erbij en natuurlijk ook voor jezelf om zo'n beest van helemaal dichtbij mee te maken. Ikzelf neem altijd wat brood mee of bladeren die ik dan op mijn ruit leg want dan komen er veel giraffen op je af. De beesten zijn het gewend en doen het bij elke auto, heel leuk dagje uit!!