Jongerenvakanties..Kroatië, Griekenland, Bulgarije of Spanje?

De voorkeur gaat het uit naar Bulgarije en Kroatië.
Wat zij jullie ervaringen goede en slechte. Waar kan je voldoende stappen in discotheken en zijn er goede kroegen?
Het is algemeen bekend dat je in Spanje en Griekenland beter kan uitgaan, maar wat zijn jullie ervaringen tussen deze verschillende landen.
maw, waarom moeten we wel of juist niet kiezen voor Bulgarije of Kroatie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Antwoorden (5)

Bulgarije is wel een aanrader voor jongeren. In bulgarije zijn wij een paar jaar geleden geweest aan het goudstrand, zie www.jiba.nl zo ook op kreta, kun je prima stappen .Maar kijk maar eens op de site van Jiba.Ik wens je veel succes en plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bulgarije is inderdaad prachtig. We deden er een rondreis. Als je jong bent kom je zeker aan de kust aan je trekken. Ben ervan verschoten hoe "modern" het uitgangsleven er al is. Vooral Burgas is levendiger dan Varna.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval nooit Bulgaria. Daar is niks te beleven. Alleen maar zakkenrollers.!
Never naar Bulgaria toe gaan echt.!
Kroatie lijkt mij wel mooi land voor jongeren. En goedkoop ook nog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sunny Beach is redelijk corrupt, slecht eten, Burgas is ook niet veel aan. Het is oud en niet echt vriendelijk. Maar ja, ik en mijn dochter hebben waarschijnlijk een andere smaak, ik vond sunny beach redelijk ordinair. Tenzij je van dit soort vermaak houdt. Dan is Kreta, ook voor de jeugd misschien wel leuker. De mensen zijn in ieder geval vriendelijk. En bijvoorbeeld Malia, (niet mijn smaak) is volgens mij voor de drinkende en feestvierende jeugd erg leuk. Kroatie kan ik niet over oordelen. Moet wel mooi zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben zelf vorig jaar zomer naar Sunny Beach in Bulgarije geweest en dat is mij wel heel goed bevallen.
Heb zelf geen 1 keer last gehad van zakkenrollers.
Jij moet 's nachts wel oppassen voor de plaatselijke hoertjes die daar op donkere plekken langs de boulevard staan.