Kun je op het vliegveld van Oslo met Euro's betalen?

We zijn maar 3, 5 uur in Oslo en reizen dan door naar Zweden, dus lijkt het me niet zo handig om ook Noorse kronen aan te schaffen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K

Het beste antwoord

ja, je kunt daar gewoon met euro's betalen. handigste is natuurlijk, om gewoon met je europas van je bank te betalen. daarmee omzeil je al het gedoe van " verkeerde munten".
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je. Inderdaad beter pinnen.

Andere antwoorden (1)

Je kunt er wel met euro's betalen.
Maar,
of dat zo handig is, is maar de vraag.
Overal in de terminal zijn wisselkantoren en geldautomaten.
Misschien is het toch handiger om wat geld te pinnen,
wat je denkt op te maken, voor de heen- en terugreis, in Oslo of op het vliegveld.
Het ligt er een beetje aan wat je wilt doen in die 3,5 uur:

De luchthaven heeft de grootste belastingvrije winkel van Europa. Noorwegen is geen lid van de Europese Unie en mag dus aan alle internationale reizigers belastingvrije artikelen verkopen. Deze service is ook beschikbaar voor aankomende reizigers (net naast de bagagehal). Er zijn vele andere winkels en er is ook een ruim aanbod aan restaurants, cafés, (snack)bars en fastfoodketens.

In de Aankomsthal is een algemene servicebalie (tel: +47(0)81 550 250). De medewerkers hebben informatie over de luchthaven en toeristische bezienswaardigheden in de omgeving.