Kun je in een gemiddeld zuid- Frans dorpje in de plaatselijke kroeg de finale kijken?

Is het typisch Nederlands om met z'n allen in de kroeg of op een plein voetbalwedstrijden te kijken? Zondag zijn we in Frankrijk. Ik vraag me af of we daar op het plein onder de platanen een mooi groot beeldscherm kunnen verwachten waar we naar de WK-finale kunnen kijken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Pik een draadloos netwerk op en ga een live stream kijken.Zelf zullen de fransen geen trek meer hebben het voetbal te zien.Hadden wij nog het voetbal gevolgd als we 2weken terug er al uit lagen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik geef je weinig kans op een gezellig pleintje, in een kroegje zou het nog kunnen, maar de Fransen schijnen er nog weinig interesse in te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reken er maar niet op, maar in de kroeg wordt er vast wel naar de finale gekeken!