bestaat er nog iets zoals een super last minute, dat je vandaag boekt en morgen vertrekt?

Zou graag nog een vakantie willen boeken, maar heb niet veel geld. Ik vraag me af of er nog super last minutes zijn die ook een stuk in prijs schelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Die zijn er zeker. Alleen moet je dan wel zeker weten of ze dan net niet op de seconde voor jou al weg zijn. Dus is het raadzaam deze per direct te reserveren. Hier heb je een lijstje met wat aanbiedingen. Het beste is om het reisburea dan direct te bellen.
http://vakantie.overzicht.nl/lastminute.html?xtor=SEC-[41442-2E587AEE-4B0C-45FD-8E2C-2AD30A99541ES3355515351]-GOO-1[grp]-1[ad]-S-[morgen%20vertrekken]&gclid=CJrLgtyLnLECFWJItAodRjHBOg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij airstop vind je zulke last minutes aanbiedingen. Het is weliswaar een belgische website maar vermits belgie-nederland iniet ver van elkaar ligt ...

Toegevoegd na 7 minuten:
je hebt een luchthaven in charleroi, brussel, antwerpen, luik ....
Bronnen: