Waar kan ik een reisboeken naar Japan met een reisleider?

Ik wil graag volgend jaar naar Japan. Het probleem is alleen dat mijn vrienden dat nooit kunnen betalen dus dat ik waarschijnlijk alleen moet.
Nu probeer ik een reis te vinden waarin een reisleider een groep mensen meeneemt en japan laat zien voor 1 of 2 weken.
Ik heb overal al gekeken maar kan nergens wat vinden...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.7K

Het beste antwoord

Djoser heeft ze toch echt wel.
Een kennis van mij reist de hele wereld rond met djoser en is o.a. naar Japan geweest.
www.djoser.nl

en
http://www.djoser.nl/reizen/azie/japan/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik ben n paar jaar geleden met Koning Aap geweest.
Niet te grote groep, veel gezien en genoeg tijd voor mezelf
11 jaar geleden
Ook Shoestring, Sawadee en Boer en Wendel verzorgen reizen naar Japan.

Hierbij het overzicht van de reisorganisaties welke een reis naar Japan aanbieden:

http://www.andersreizen.nl/vakantie/japan.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk ook eens in het overzicht op http://www.reisorakel.nl/reizen-en-vakanties/Japan . Staan de reisorganisaties naar Japan met ervaringen van andere reizigers. Alvast veel reisplezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen gehad met Tozai travel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, kijk eens op www.bostontravel.nl. Ik weet uit ervaring dat je op deze of 1 van hun thema sites alles kunt vinden m.b.t. dit soort reizen. Succes