hoe een vliegtuig ticket boeken met meerdere keuze van opstapplaatsen?

Ik zoek een site waar ik een vliegticket kan boeken die op meerdere vertrekplaatsen tegelijk kan zoeken.
Omdat ik in groningen woon kan ik ook van duitse luchthavens vertrekken.
Ik wil dus kunnen aangeven dat ik in een straal van bv 250 km van af Groningen kan opstappen en/of meerdere vertrek luchthavens gelijktijdig zoeken.
De bestemming is Orlando.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K

Het beste antwoord

Op http://www.kayak.com/ kun je maximaal 4 vertrekplaatsen aangeven. Als je in From eerst 1 plaats invoert, dan kun je rechtsonder op "custom" klikken en daar vliegvelden toevoegen. Het is een site voornamelijk gericht op klanten in de VS, maar als je eenmaal een goede vlucht hebt gevonden kun je diezelfde vlucht waarschijnlijk ook vinden via sites die je al kent.
gvrox