hoe kom je goedkoop in griekenland?

wij willen langer dan een periode van 3 dagen naar athene. dus geen stedentripje. hoe komen we daar het goedkoopst?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (4)

Liften is het goedkoopst, of een last-minute.

Toegevoegd na 1 uur:
Of zo als hieronder al gezegd word, met een europa treinkaartje :
http://nederlands.interrailnet.com/ennl/interrail-passes/interrail-global-pass
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk op een site als: vakantieveilingen.nl of ga kamperen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met vakantieveilingen kom je echt niet in griekenland :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wist ik niet maar soms heb je van die last-minute dingen.
als je er snel moet zijn kan je kijken naar vliegtickets maar idd liften is het goedkoopst maar kan erg lang duren :( Ik weet niet of we het nog steeds hebben maar vroeger hadden we een onbeperkt met de trein reizen binnen europa kaart (zoiets) ik ben daarmee een keer naar italie en noorwegen geweest
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan een oproep plaatsen bij de liftcentrale. Hier zijn diverse sites voor

http://www.hitchhikers.org/index.cgi?lang=nl

Verder zou ik op bijvoorbeeld cheaptickets kijken naar vluchten naar Athene.