Welke info moet er allemaal in een reisbrochure?

Ik ga deze zomer op reis en om mijn familie gerust te stellen dat ik goed voorbereid ben, maak ik dit. Maar wat er allemaal in, naast benodigde documenten, bezienswaardigheden en dies meer?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Maak een a4tje met daarop : je paspoortgegevens, Adres van je hotel reserveringsnummer en noodnummer en andere gegevens van je touroperator vluchtnummers en tijden, De gegevens van je pinpas en het pas-blokkeernummer, Je gegevens van je reisverzekering en zorgpas, het telefoonnummer van je telefoonprovider waarmee je je telefoon kan blokkeren bij verlies nummer van ambassade een kopie van je paspoort. Print dit 3 keer uit. 1 printje is voor je familie, 1 in je handbagage en 1 in je overige bagage. Met deze gegevens kun je vervelende situaties snel oplossen! Fijne reis!

Benodigde injecties, noodnummers, eventueel noodplan, verschillende manier om je te bereiken, gedetailleerde reisroute, precieze kosten. Verder kom ik ook even niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100