Is er in Duitsland ook een site als vakantieveilingen of last minute vakanties?

Ik ben op zoek naar een betaalbaar vakantiehuis op een park met zwembad in week 30 en / of 31

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wil op vakantie in het super hoogseizoen. Dat is precies de periode dat alles vol zit en er dus zeer weinig last minute vakanties zijn. Veiling sites zullen dus geen aanbiedingen hebben voor die periode

Antwoorden (2)

Nou, een echte veilingsite waar je voor een paar euro terecht kunt zul je vergeefs zoeken, maar een paar tips heb ik wel voor je. zie de onderstaande links:

www.casamundo.de
www.fewo-direkt.de
www.traum-ferienwohnungen.de
www.ferienwohnungen.de

Kennis van de Duitse taal kan handig zijn....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bij de anwb kampioen kijkt staan er achterin ook veel particuliere en of vakantiehuizen te huur aangeboden.
ook op de site vele aanbiedingen.
de tweede bron heeft ook mooie en betaalbare huizen te huur in Duitsland.
succes en een fijne vakantie

Toegevoegd na 1 minuut:
de tweede bron stond er net niet bij, dus nog een keer