Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er nog een andere manier een samsonite cijferslot te openen?

Mijn vriendin heeft mijn koffer mee, en belt net dat de combinatie niet werkt om hem te openen, terwijl dit wel al een aantal x goed gegaan was.

Heeft iemand hier vaker last van gehad?
En is er nog een andere manier om hem te openen , behalve van 0 tot 999 en slopen?

12 jaar geleden
in: Vakantie
129.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zit het juiste cijfer in de buurt van wat je dacht dat het was. Dus b.v. 3|4|5 probeer dan de volgende codes voor de 3 2,3,4 voor de 4 3,4,5 en voor de 5 4,5,6
Dat is dus 245,345,445 235,335,435 of alle codes dus:
123
124 Dat is te doen ;-) Succes
125
133
134
135
143
144
145
223
224
225
233
234
235
243
244
245
323
324
325
333
334
335
343
344
345

Toegevoegd na 1 minuut:
Geef anders de "juiste| code, dan zal ik laten zien welke codes eromheen liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
code = 007
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
007 dus 996 t/m 118 zitten daar net omheen, dat geeft de volgende combinaties: 996
997
998
906
907
908
916
917
918
096
097
098
006
007
008
016
017
018
Frimu2
12 jaar geleden
We have a winner !!!! Beste jjjgroot op het moment van plaatsen van mijn vraag had mijn vriendin de koffer geloof ik voor het 1e antwoord al open. Ze had al doorgeklooit tot nr 017 . Maar heb de vraag toch maar laten staan. Heb je daarna de kans gegeven om je combinaties te melden. En mijn vermoeden was terecht. Dit bleek het beste antwoord. het antwoord van T74 krijgt wel een waardevol van mij.
Frimu2
12 jaar geleden
Al gemeld in reactie.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mijn code was 000

Andere antwoorden (5)

Je kan ermee naar een kofferwinkel gaan ,er is een speciaal systeem om de koffer te openen.(Zelf eens nodig gehad bij een andere koffermerk)
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden
kun je niet een nieuwe code aanmaken, op dezelfde manier als je in het begin als het goed is deze cijfercombinatie ingevoerd hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even gegoogeld, en het schijnt dat als je heel goed luistert, dat je dan een klein klikje hoort als je het goede cijfer naar boven draait. Dat is dus per cijfer.

Maar in principe zijn er 1000 combinaties mogelijk. Als je er eentje per 3,5 seconde draait, heb je in een uurtje de juiste code te pakken. Kost ff wat moeite, maar werkt gegarandeerd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of er een andere methode is, maar als je ze een voor een probeert gaat dat prima, ik heb het zelf een paar keer bij de hand gehad.

Maar ik heb nog wel een tip, de cijfers van de gebruikte combinatie kunnen wat afwijkend zijn van de andere cijfers, doordat ze dikwijls boven komen kunnen ze een beetje verweerd zijn, verf eraf.

Dus je moet de cijfers een voor een heel goed bekijken onder een sterke lamp en die combinatie(s) het eerst proberen.

Toegevoegd na 1 minuut:
methode werkt natuurlijk niet als koffer nieuw is
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Heel erg simpel. Echt. Zorg voor een goede zaklamp maar bij goed daglicht is het al te zien.
Naast het wieltje is naast het juiste combinummer een soort of palletje te zien. Zorg dat je deze bij alledrie vindt (per slot) en hij is open. (zie foto)

Gaat hij nog niet open, dan is de koffer erg vol en staat er teveel spanning op. Even erop gaan zitten en dan open klikken. En ik vermoed dat dat de oorzaak is , gezien je schrijft dat het een aantal keren wel goed ging.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dutch123
een jaar geleden
Uiteraard zal de koffer te vol zijn gedaan door de vriendin! Dus dat is vast het probleem ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding