Nee die gaat niet over de kop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke tnx
Nee. Joris en de Draak is een houten achtbaan. Voor zover mij bekend is er geen enkele houten achtbaan in Nederland die een looping heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat kan wel kloppen ja , bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/51/PKI-Son_of_Beast.jpg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overigens is dat een verouderde foto en is de looping inmiddels verwijderd. Of er nog houten achtbanen bestaan met loopings op dit moment, durf ik niet te zeggen. Het is technisch dus in ieder geval mogelijk, maar bijzonder onhandig (waarom met hout als het veel makkelijker en goedkoper met staal kan?) en daardoor niet veelvoorkomend, in ieder geval niet in Nederland.