Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je bij Stayokay vier bedden huurt op een vier persoons kamer, slaap je dan met zijn vieren op één kamer?

Ik ben van plan om rond de zomervakantie met vrienden een midweek naar een stayokay hostel, Domburg, te gaan. Wij kunnen ervoor kiezen om een vierpersoons privékamer te huren, maar wij kunnen ook vier bedden op een vierpersoonskamer huren. Komen wij dan automatisch met zijn vieren op één kamer?

http://www.stayokay.com/index.php?pageID=3207&hostelID=356030

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
688

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als ze meerdere vierpersoonskamers hebben lijkt het me dat je verdeeld kan worden. Ze zullen dan als je individueel boekt eerst de andere vier persoonskamers volboeken neem ik aan. Maar als je apart boekt en er iets bij vermeld dat jullie samen willen, is het waarschijnlijk opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij slaap je dan met z'n vieren. Ik heb zelf ook een keer in een stayokay overnacht. Vraag het voor de zekerheid nog even.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het beste is inderdaad vermelden dat jullie bij elkaar willen slapen. Dit soort kamers worden ook wel familiekamers genoemd; die namen wij meestal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding