Als je bij Stayokay vier bedden huurt op een vier persoons kamer, slaap je dan met zijn vieren op één kamer?

Ik ben van plan om rond de zomervakantie met vrienden een midweek naar een stayokay hostel, Domburg, te gaan. Wij kunnen ervoor kiezen om een vierpersoons privékamer te huren, maar wij kunnen ook vier bedden op een vierpersoonskamer huren. Komen wij dan automatisch met zijn vieren op één kamer?

http://www.stayokay.com/index.php?pageID=3207&hostelID=356030

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Als ze meerdere vierpersoonskamers hebben lijkt het me dat je verdeeld kan worden. Ze zullen dan als je individueel boekt eerst de andere vier persoonskamers volboeken neem ik aan. Maar als je apart boekt en er iets bij vermeld dat jullie samen willen, is het waarschijnlijk opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij slaap je dan met z'n vieren. Ik heb zelf ook een keer in een stayokay overnacht. Vraag het voor de zekerheid nog even.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het beste is inderdaad vermelden dat jullie bij elkaar willen slapen. Dit soort kamers worden ook wel familiekamers genoemd; die namen wij meestal