Wie weet een mooie, goedkope, rustige camping in de Franse of Zwitserse Alpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Le Petit Liou in Baratier/Embrun. Een hele gemoedelijke camping die goed te betalen is. Netjes,schoon een vriendelijke eigenaar,wij hebben er 2 maal met veel plezier gestaan.We hebben beide keren een stacaravan gehuurd maar je kunt er ook huisjes huren of natuurlijk je eigen tent of caravan meenemen.
Prachtige omgeving! Op 800 meter hoogte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De camping Arrarat, ligt in Contes dichtbij Nice, weet alleen niet cker of dat in de Alpen ligt maar het zijn Nederlandse beheerders.
12 jaar geleden
Camping Jungfrau in Lauterbrunnen, Zwitserland is een mooie rustige camping midden in de alpen.
Je hebt mooi zicht op de Eiger, Mönch en Jungfrau en je kan vanaf Lauterbrunnen met de trein de Jungfraujoch op, wat duur maar ook heel mooi is.
Bern is op rijafstand, maar ook Interlaken en Thun zijn aan te bevelen.