komt er in kreta zout water uit de kraan ?

we gaan op vakantie en ik zou graag willen weten of er zoutwater uit de kraan komt in kreta

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihihi, het kan zijn dat door de crisis daar het water rechtstreeks uit de zee word gehaald :p
Ritsuka
11 jaar geleden
Waarom zou iemand ooit zout water willen drinken?

Antwoorden (3)

Nee, op Kreta komt er gewoon zoet water uit de kraan.
bamibal
11 jaar geleden
Er komt geen zout water uit de kraan maar zoet. Wel uitkijken uit welke kraan je drinkt, want het is natuurlijk niet zo schoon als in Nederland. Als je het risico niet wilt nemen, bij de supermarkt water in flessen kopen. Maar dat snap je denk ik wel :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'Maar dat snap je denk ik wel'....Nou, dat waag ik te betwijfelen bij iemand die denkt dat er op Kreta misschien wel eens zout water uit de kraan zou kunnen komen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha natuurlijk bedoel ik vuil en bacteriën he;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh je bedoelde de gene die de vraag stelde. :P hihi
Nee, er komt raki uit de kraan. En je kan het gewoon drinken, het is net zo veilig als het water in Nederland.