Is het mogelijk Versaille met de metro (liefst op de onbeperkt-reizen-kaart) te bezoeken vanuit het centrum van Parijs?

Of moet ik er op een andere manier naar toe en wat kost dat ongeveer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Antwoorden (2)

Versailles per metro, dat kan. Neem de RER C naar Versailles - Rive Gauche (spreek uit: rief goosj).

Dit kan op een paris metro pass, maar dan moet je wel de volledige versie (5 zones) hebben.

Veel plezier! Versailles is prachtig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan inderdaad naar Versailles met de RER (RER C naar Versailles, RER is een soort trein)
Als je die dag gaat zou ik gewoon 2 kaartjes kopen, 1 voor heen, 1 voor terug.
Ik weet niet hoe lang je gaat (en hoe oud je bent), je kunt voor de overige dagen in Parijs op verschillende manieren je vervoerskaart regelen.
Neem NIET de Paris Visit, die is heel duur, voor toeristen. Er zitten kortingscoupons in, maar die haal je er echt niet uit.
Als je meer info wilt, laat het maar weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor je reactie! We gaan 4 dagen (26 jr en 21 jr). Ik dacht dat de Paris Visit juist voordelig was. Als we veel met de metro reizen (zeg 4x per dag) is dat toch ook zo? Wat zou je anders adviseren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, ik zie net dat je ook hebt gereageerd op mn andere vraag over reizen in Parijs...