ik betaal het cjib via loonbeslag kan ik dan via schiphol op vakantie ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Als je keurig aan de betalingsverplichtingen voldoet en geen achterstand hebt dan kun je gewoon op vakantie gaan. Als je achterstand zou hebben dan kan ik me voorstellen dat dit geregistreerd wordt en dat je dan eerst je achterstallige betaling bij de marechaussee zou moeten voldoen.