ik wil maximaal 250 km in rijden vanaf Groningen voor 2 dagen duitsland, ik moet naar een gebied met het meeste gebergte welke kant moet ik dan uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Cryofiel
11 jaar geleden
Een beetje buiten de kaders denken en je komt een heel eind:           Met 200 km rijden ben je op Schiphol. Vanaf daar
          kun je vliegen naar een willekeurige bestemming
          met zoveel bergen als je maar wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja voor 2 dagen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk dat je maar beter naar Zuid Limburg kunt gaan, want binnen die 250 km vind je echt niks wat de moeite waard is. Ben zelfs bang dat je Zuid Limburg niet haalt met die 250 km. In ieder geval succes.
Rondom Osnabruck heb je wel een heuvelgebied, maar is allemaal tot max. 300 m hoogte.

Antwoorden (4)

de Eiffel. Dus naar het Zuiden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met 350 ben je bij Bonn, dus dat ligt net wat verder.
Echte bergen zijn er niet binnen 250 km. van Groningen.
Het dichtstbijzijnde flink heuvelachtige gebied is het Teutoburger Wald, ongeveer 300 km. rijden vanaf Groningen. Iets verder weg is het Sauerland. Als je echt naar de bergen wil, moet je wat verder rijden, naar het Harzgebergte, ongeveer 400 km. vanuit Groningen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hmm ok... bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Harz is echt wel de moeite waard, ook voor een weekendje. En je kunt in Duitsland meestal 'lekker doorrijden'.
Hoge bergen zul je niet binnen 250 km vinden.
Thuringen heeft wel wat heuvels (bergjes).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok thanks, maar dat is 500 km
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf de grens met duitsland en groningen tot de grens van thuringen is het, 267 KM (hemelsbreed)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Rik2je
Weet niet of je op de hoogte bent van waar Thuringen ligt, maar dat is ca. 540 km vanaf Groningen. Daarnaast zijn de heuvels daar nu ook weer niet echt schokkend hoog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hogere bergen zul je niet vinden binnen een straal van 250 km.
Dan rijd je zonder enige twijfel naar het Weser Bergland; plaats Hammeln bekend van de rattenvanger. Veel plezier en succes