bestaan er sites voor kampen naar amerika ?

geen taalkampen maar zomerkampen voor jongeren vanaf 15 jaar

Toegevoegd na 6 minuten:
liefst kampen die hier in belgie starten en dat je samen in groep naar daar gaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

in de link gaat het over een muziekkamp in Amerika vanuit België

De 2e link gaat over zomerkampen algemeen, niet specifiek vanuit België, maar je zou daar wel info over kunnen inwinnen