kan ik voor ong.1 maand bij een Braz.indianenstam leven en werken? Individueel!Niet als toerist.Ik heb een uitnodiging van die stam nodig.Wat nog?

Toegevoegd na 6 dagen:
heb ook antwoord gekregen van De strengste ouders (tv).Ze zeiden me dat ook zij via vele instanties moesten; heb de link gevolgd en er niet doorgeraakt. Sta dus nog nergens.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek je een Braziliaanse indianenstam met internetverbinding die Nederlands spreekt via deze website? Ik heb wel connecties met een Colombiaanse indianenstam. Interesse?

Het beste antwoord

Bij een echt geisoleerde stam zal dit je niet gaan lukken.
Contact met de buitenwereld kan voor hen rampzalige gevolgen hebben, denk aan ziektes ed.

Hieronder vind je een link met veel info over diverse stammen, erg interessant vind ik.

http://www.survivalinternational.nl/stammen/geisoleerdbrazilie