Er zit verschil in de prijsopgaven van een reis op ns.nl en 9292.nl maar welke klopt er? In verband met het opladen van de chipkaart.

Wil iemand die de prijs van het traject dat hij/zij vaak reist kent en even kan checken welke site nou het juiste bedrag aangeeft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Voor een treinreis zou ik altijd www.ns.nl als waarheid aannemen. Ben al vaak met de trein weg geweest en heb nog niet meegemaakt dat de NS-site een foutieve prijs aangaf.
Computoon