Wanneer sta je in het opsporingsregister?

Ik heb een misdrijf gepleegt en daarvoor heb ik een taakstraf en een boete opgelegt gekregen. De taakstraf is goed afgerond en de boete wordt betaald middels mijn loon. Verder heb ik nog een belastingschuld die wordt voldaan via de maandelijkse teruggave.

Sta ik nu in het opsporingsregister??

Op uitnodiging van mijn ouders gaan we met het hele gezin een weekje naar Turkije en heb geen zin in problemen bij de paspoortcontrole, of ja ID kaart controle, heb geen paspoort

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
5.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je dat bij je reclasseringsambtenaar navragen? En moet je voor Turkije niet een paspoort hebben? Het ligt buiten de EU. Vergeet niet een hepatitis-injectie te halen - maar dat staat los van je vraag.

Antwoorden (2)

Je staat in het opsporingsregister wanneer je huidige woon- of verblijfplaats niet bekend zijn en je nog een openstaande straf hebt staan. Jij zult er dus niet in staan.

Tip: vraag altijd na afronding van een (taak)straf bewijs dat deze is afgerond.

Veel plezier in Turkije!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is toch simpel ! opsporingsregister is voor degene die opgespoord moet worden , en jij bent opgespoord en je voldoet aan je verplichtingen zeg je zelf , dus ga maar lekker op vakantie hoor