Als je op any key drukt dan kom je er.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

The Middle of nowhere is het vierde album van Modern Talking.
Ik ga er dus vanuit dat deze nog wel bij de Free Record Shop ligt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/In_The_Middle_Of_Nowhere

Toegevoegd na 7 seconden:
En mocht je de geografische locatie bedoelen:
Middle of Nowhere is een term om aan te geven dat je ver van de beschaving bent, midden in het niets, midden in de jungle, whatever.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed hoor +
Op een bol, zoals de aarde? Dat gaat dus niet. Zoiets moet je ook niet letterlijk nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is bij Assen rechtsaf en dan de weg volgen tot je depressief wordt...

Toegevoegd na 22 seconden:
serieus
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
hahaha :D
Midden in de Stille Zuidzee schijnen piepkleine eilandjes te liggen die je zo kunt noemen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Middle of Nowhere is een variabele locatie. Het is precies daar waar iemand zich bevindt die in de verre omtrek niets weet te bespeuren wat hij interessant vindt, en waar hij niet vindt wat hij nodig heeft.

Een plek kan Somewhere zijn voor de één (hij kan er zijn liefde voor vogels kijken uitleven, en hij heeft zaterdag al getankt dus het maakt niets uit dat alle tankstations op zondag dicht zijn) terwijl het voor de ander de Middle of Nowhere is (er zijn verdorie alleen vogels te zien in die verder lege weilanden, en hij staat op zondag met een lege tank langs een provinciale weg).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duidelijke uitleg +
Ongeveer am Arsch der Welt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ergens tussen hier en nergenshuizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is in Amerika een plaatsje dat Nowhere heet. Ligt in de staat Oklahoma. Als je in het centrum van dat plaatsje staat, dan sta je dus 'In the middle of Nowhere'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Death valley!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt een afgelegen en/of geïsoleerd gebied mee bedoeld. In het spraakgebruik wordt het meestal gebruikt om een gebied aan te geven waar weinig mensen wonen cq. weinig gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt exact 42 meter tussen Nergenshuizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Middle of Nowhere ligt precies tegenover The Center of the Universe.