wat is de beste truc om een auto te kopen en ook om m weer te VERkopen in zuid amerika, m.b.t. tijdsdruk i.v.m je vlucht terug e.d.?

ik wil graag een road-trip maken door zuid amerika. wanneer beslis je je auto weer te verkopen voordat je vlucht gaat, en hoe regel je dit het meest effectief en op tijd? neem je nog een paar weken speling if is er een bepaalde truc voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Kopen is makkelijk. Je legt het geld op tafel en de auto is van jou. Maar verkopen is moeilijk.

Ik heb eens geprobeerd auto's te verkopen in Afrika. Alle potentiele kopers hadden twee vragen: Wat kost de auto en wanneer gaat je vliegtuig?

Het meest simpel is de auto te verkopen aan de autohandelaar waarvan je koopt.

Bij de koop kun je afspreken voor hoeveel geld hij de auto terugneemt als die in dezelfde staat is als de conditie waarin je hem koopt.

Hij zal dit natuurlijk alleen doen als hij er goed aan kan verdienen.