Wie weet een goede picknickplek op het strand in Zeeland?

Op weg naar ons vakantiehuisje in Kamperland willen we graag ergens gezellig gaan picknicken op het strand. Heeft iemand een tip voor een leuke plek? (+adres please)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je in de buurt van Kamperland of halverwege je reis naar Kamperland?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het liefst in de buurt op het strand of in de duinen.

Het beste antwoord

Bij de Schotsman, (Kamperland) natuurgebied gelegen aan het Veerse Meer (met uitzocht op het historische stadje Veere) kan heel goed gepicknickt worden - het is een groot gebied voor dagrecreatie, net aan de andere kant van de duinen. Aan die andere kant, de duinkant dus (gebieden zijn van elkaar gescheiden door een doorgaande weg en een dijk) is een heerlijk stuk strand, waar het ook goed vertoeven is. Kijk waar de wind vandaan komt en kies óf voor het strand of voor het Veerse Meer.

Veel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het was mooi zitten! bedankt!

Andere antwoorden (1)

Burghhaamstede en dan net voor de neeltjejans! Daar heb je een fiefspad en als je afrijd kom je op een leuke plek!