Ja, je hebt een visum nodig.
Nee, dit hoef je niet vooraf te regelen.
Je koopt bij aankomst op de luchthaven een visum bij een balie nét voordat je door immigratie gaat (let op de lange rij; daar moet je zijn).
Utrecht
11 jaar geleden
Nee hoor. Je krijgt bij binnenkomst bij de Turkse douane een papiertje waarop je wat in moet vullen en 10 euro betalen. Dit geldt dan voor de periode dat je daar op vakantie bent. Zorg daarom dat je 10 euro paraat hebt anders kun je daarmee een probleempje hebben. Geef je een groter biljet ervan dan wisselen ze waarschijnlijk niet terug. Ik ga er nu vanuit dat het nog steeds het bekende tientje is, tot een aantal jaren geleden ging het in ieder geval zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dus, verder klopt je bijna helemaal.
Volgens mij is het nu op het moment 15 euro visum
Utrecht
11 jaar geleden
Het is een sticker in je paspoort en deze kostte in 2010 al €15.
Verder is het bij een balie vóór immigratie/douane. De douane zelf verkoopt ze niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het liefst betalen met 1 en 2 eurocenten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
;) ik denk niet dat ze daarvan gediend zijn en het accepteren. Houdt dus papiergeld bij de hand; anders kom je er niet in. Visum is 15 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, dat papiertje is dus een visum... Dus eigenlijk is je eerste zin fout, maar vooruit. ;)
ronron1212
11 jaar geleden
Nou nee hoor het is niet dat papiertje dat moet je invullen een sticker in je paspoort dat is het visum