Ik ga een weekend weg en ik neem mee.. Tja, wat neem je eigenlijk mee?

ik ga een weekend naar Meppel, naar een Landal Greenparks. heb alleen géén idee wat ik allemaal mee moet nemen...
help!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
4.1K

Het beste antwoord

Als je in de buurt van de bungalow blijft en je bent met
een aantal mensen: Een gezelschapsspel.
Als je van shoppen houdt: zondag is het koopzondag in
Meppel, ofwel geen geld vergeten :-).
Als je de buurt gaat verkennen: regenkleding, goede
schoenen en een goed humeur.

Je kunt het zo leuk of vervelend maken als je zelf wilt.

Je kunt naar de Winterfair in Hardenberg, de vlooienmarkt
in Balkbrug (overdekt), of de kunstroute doen in Zwolle.

‘s Avonds lekker gourmetten. Je kunt het gourmetstel meenemen van thuis (verlengsnoer niet vergeten) of
deze gewoon huren.

Ik weet dat mijn antwoord wat too much is, maar ach..
ik zag de activiteiten in de bijgevoegde bron staan en
dacht, ik meld het even.

Veel plezier.
Hopelijk worden de weersomstandigheden wat beter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke tips :) +1
Antoni
14 jaar geleden
Heel goed antwoord! Meer dan waar om was gevraagd, maar toch heel handig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super leuk antwoord! Bedankt!

Andere antwoorden (12)

Een Landall Greenpark in Meppel?
Ik zou zeggen neem een flinke hoeveelheid sterke drank mee....sterkte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
LOL. +1
Antoni
14 jaar geleden
skusme, de vraagsteller is vijftien! Die kan die sterke drank alleen maar uitdelen aan anderen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Top.....
:-)
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even ter correctie: het is Landal Greenparks
Gevulde toilet tas, wat kleding en vergeet je zwemspullen niet, verder heb je niks nodig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleding, toiletspullen, zwemspullen. Koffie, thee, wat je ook drinkt. Broodjes en/of tussendoortjes. En een goed humeur :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aanvulling op het bovenstaande:
- voor als het regent een paar dvd's
- puzzelboekjes, als je hiervan houdt
- geld, pasjes etc.
- kaart van de omgeving om lekker te gaan wandelen, fietsen
- lakens etc. zullen daar wel zijn? Handdoeken
- ga je zelf koken? Neem wat kant en klaar maaltijden mee, of wat voorbereide maaltijden
Denk verder na over hoe je de dag in wil vullen, dan kom je vanzelf tegen wat je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat je echt nodig hebt: kleren, toiletspullen, geld, zwemspullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je Senseo, wel zo makkelijk als je daar aan gewend bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste huisjes hebben een senseo staan .
Ha, die Lolalolly;

Genoeg leeswerk, lekkere wandelschoenen, stevige jas en een goede fles port.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het komend weekend betreft zou ik maar een regenpak en/of paraplu meenemen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Comfortabele kleding, een heerlijk ontspannend makkelijk lezend boek, goede wandelschoenen, je allerbeste humeur.
Heel veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of het nodig is maar de pil is misschien ook wel belangrijk?

Je föhn, je stijltang of krultang, je haarspeldjes en dergelijke..
En paar hoge hakken voor de chique en een paar gympen voor andere gelegenheden..
Nachtkleding, je pantoffeltjes en warme bedsokken
Badslippers en badjas
Washandjes en handdoeken want die hebben ze daar niet klaar liggen...
Zalfje voor de kloven in je handen na het bowlen
Lekker luchtje om de chloorlucht te verdoezelen..
Handschoene, sjawl, eventueel petje...
Stok kaarten, schrijfblok en pen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk even op de site www.meenemen.nl en je hebt zo je inpaklijst klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kunnen ze je bij Landall Greenparks zo vertellen.
Uiteraard moet je hun lijstje aanvullen met je eigen wensen qua benodigdheden voor de eventueel gewenste bezigheden