Wat is leuk om te doen in Den Bosch?

Ik ga zometeen met 2 vriendinnen (15/16-jarigen) naar Den Bosch. Wie weet wat we kunnen gaan doen, naast winkelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Je kunt de Sint Jan beklimmen en dan het uitzicht bekijken.

Ook heel leuk is een rondvaart over de binnen-Dieze, dat is een soort half-ondergronds riviertje dat midden door Den Bosch loopt. Heel bijzonder!

Als je meer het museum-type bent, kun je naar het Noordbrabants Museum gaan.

En je moet natuurlijk een Bossche Bol gaan eten bij De Groot (meteen als je het stationsplein overgestoken bent aan je rechterhand).

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Alle bezienswaardigheden staan hier op een plattegrond, die je nog kunt downloaden ook.
http://www.vvvdenbosch.nl/%27s-Hertogenbosch-Ontdekt/Te-zien-&-te-doen/Bezienswaardigheden

Let ook vooral op de tips van mijn voorganger: Die vaartocht is echt leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een terrasje koffie drinken en Bossche Bollen eten. Maar het is geen terrasjesweer dus doe maar iets actievers en neem die B.Bollen mee naar huis voor je moeder.
13 jaar geleden
Bossche Bollen eten =D