Ik wil graag naar New York, zie uitleg?

Wij willen ( mijn vriend en ik) volgend jaar naar New York op reis voor 8 dagen. We willen geen gids ofzo, we willen gewoon zelf rond lopen daar. Maar waar kan ik zo'n complete reis goed boeken? Ik bedoel waar kan ik brochures op internet aanvragen enz.

Waar kan ik een compleet overzicht vinden van alle bezienswaardigheden in een folder vorm ( eventueel bestellen via internet)

Thanks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

De Lonely Planet is de meest bekende en meest uitgebreide reisgidsen uitgever.
Heel geliefd bij de ervaren reiziger.
Staat echt alles in. Goedkope overnachtingen en restaurantjes en alles.

Maar, dus wel in het Engels:

http://shop.lonelyplanet.com/usa/discover-new-york-city-travel-guide-1

Hier vind je allerlei informatie:
http://www.reisgids-newyork.com/

In iedere goede boekhandel kun je reisgidsen kopen.
Of bestel bij Bol.com

http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/reisgids+new+york/Nty/1/N/0/Ne/0/search/true/searchType/qck/suggestedFor/reis/sc/media_all/index.html?_requestid=114561

Toegevoegd na 1 minuut:
De ANWB gids kost dus nog geen tientje.
Dat moet geen bezwaar zijn.
Dan heb je een handig, compact boekje wat makkelijk in je tas past.

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/anwb-extra-new-york/1001004009719689/index.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wooowww +1 thanks zeg!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een Lonely planet wil kopen doe dit dan in Engeland. Dat scheelt 1/3 a 1/2 van de Nederlandse prijs en is bij onderstaande webwinkel zonder verzendkosten. http://www.bookdepository.co.uk/New-York-City-Ginger-Otis/9781741795912
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks zeg!!!

Andere antwoorden (2)

Ik ben er zelf vorig jaar voor 10 dagen geweest met mijn vriendin. We verbleven in Hotel Pennsylvania (Top lokatie: Tegenover Madison Square Garden) en hadden het boekje '100% New York' bij ons. Hier staan voor 7 dagen wandel tips. Elke dag heb je een prachtige route langs alle bezienswaardigheden. Alles is prima te lopen, eventueel kan je de Metro nemen. Ik heb die vakantie zo'n 1200 foto's genomen. Als ik nu een film zie en die is opgenomen in New York, dan is de kans groot dat ik het herken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt nog ruim een jaar zeg je voor je gaat dus tijd genoeg om van alles thuis voor te bereiden
kijk de links eens
Schuim de forums af voor reisttips van andere mensen
en veel plezier