kennen jullie een gratis programma op internet waarmee je snel engels kunt leren?

kennen jullie een gratis programma op internet waarmee je snel engels kunt leren maar dan bedoel ik wel amerikaans engels en zo ja welke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (1)

Amerikaanse fora, spellen die op tekst zijn gebaseerd en films werkt het beste voor iemand van jou leeftijd (hoewel ik niet precies weet hoe oud je bent ben je in elk geval nog geen 18). Je kan wel een cursus Engels gaan volgen, maar dit is vaak gebaseerd op Brits-Engels (uitspraak is dan bekakter) en tegen betaling.
Wanneer je een hobby hebt kan je zoeken naar een Amerikaans forum, doordat je er wat van af weet zul je de taal sneller oppikken. Ook zou je een spelletjes kunnen gaan spelen waar veel Amerikanen zitten. Vroeger was bijvoorbeeld bootleggers.us populair, bestaat nog steeds, maar wordt tegenwoordig door een groot gedeelte Nederlanders gespeeld. Amerikaanse series kijken zonder ondertiteling, een bekend boek in het Engels lezen (Lord of the Rings, Harry Potter, Twilight, maar net wat je leuk vind).
Het Amerikaans Engels is wat slordiger dan gewoon Engels, verder zijn er wat kleine verschillen (het bekende verschil tussen amerikaans en engels 'football' bijvoorbeeld).