is er een busverbinding tussen het station van hotton en erezee? (dit ligt in de Ardennen) ik moet namelijk naar camping l val d l aisne

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K
anneliez
12 jaar geleden
neem contact op met de camping, die zullen het wel weten

Antwoorden (1)

Melreux in de gemeente Hotton heeft inderdaad een klein station. Bekijk in Hotton ook de bekende grotten ! En later ook het schitterende, romantische dorpje Durbuy (hier komt ook een bus). Vanuit Hotton rijdt er een bus naar Erezee-Blier. Je reist in dit gedeelte van Belgie met de maatschappij TEC. Ik stuur je de weblink mee. Deze is www.tec-namur-luxembourg.be

Je dient het vertrekpunt (Hotton, Rue Emile Parfonry), het eindpunt (Erezee, camping le val de l'Aisne), datum en tijdstip zelf in te voeren. Dan geeft de computer je het reisschema vanaf het station van Hotton.

Het is dus geen enkel probleem om in de gemeente Blier-Erezee te komen. Wel zal je de laatste honderden meters naar j(ulli)e camping nog even moeten lopen.